2014年8月9日 星期六

縫紉交流

有人PM問我可否教授縫紉,
我了解她的興趣程度,
覺得她好想學,便相約來我家學習

第一次用MIELE蒸中式蛋糕招呼她!




再配我的滴漏咖啡,
一個簡單下午茶!


完成作品,由教畫紙樣、了解縫紉基本工、車縫技巧等等!
希望她能一一掌握!



多謝她的禮物!
假碟是手繪意大利貨,好特別!
而茶是我家的必須品!



1 則留言:

  1. Fion:
    ~我都知你買咗Miele 蒸爐.
    ~我都想買個. 但原來加拿大嘅Miele 係無獨立式蒸爐. 由香港買黎, 個電壓問題又唔岩. 都係用傳統方法蒸.
    ~你教人做了好多圍裙呀!! 我記得係香港讀中一, 都係車圍裙

    回覆刪除