2014年5月31日 星期六

崇光敗物

早前SOGO THANKFUL WEEK買左一啲戰利品,

這個是LAURA ASHLEY的CAKE STAND,
半價


早前見到BLOG友的介紹,都是唔錯的碟子,
放HIGH TEA小點都真你幾好用!
我買左十隻



LAURA ASHLEY新貨都都有折,
買左兩套比兩位兒甥女來我家用!




這套早餐套裝我已有兩套,
但有時老友來我家食早餐唔夠用,有折多買兩套!




大家姐對我個白色康寧單柄有興趣,
但不會再返貨,所以買呢個VISIONS比佢!



2 則留言:

  1. Fion:
    ~Sogo 一減價, 真係好抵買!! 你廚房又添到新玩具!! 開心無限!!

    回覆刪除