2013年12月30日 星期一

6TH XMAS PARTY

早兩日與萏同到廣州玩左兩日,30/12再開PARTY


火腿沙律佐蜜糖芥辣汁


慢焗番茄紅椒船
有ANCHOVY, GARLIC, BALSAMIC, OREANGO


白汁什菌闊條麵


香草芥辣焗羊鞍


芝士香蔥焗薯角


煙三文魚佐檸汁



意式芝士可可餅


蛋糕有三層,底層是朱古力脆脆,第二層是榛子朱古力蛋白餅,
第三層是MASCARPONE芝士忌廉再加朱古力粒,同事仲要外賣


由於大家早來我家相聚,我特別做了下午茶,香橙玉桂法式多士,同楓糖咖啡






3 則留言:

  1. Fion, happy new year ! You have lots of party ! So happy !

    回覆刪除
  2. Fion:
    ~我可唔好以揾年返hk, join 你啲party!! 你整啲野, 好有心思. 餐具和食物, 都擺放得好美觀!!
    ~你去廣洲, 有無廚具收獲呀?
    ~Happy new year

    回覆刪除
    回覆
    1. VIcky, 好呀!你到時返香港通知我,我又約埋其他blog友!去廣州有收穫,我遲啲post出來

      刪除