2013年10月20日 星期日

鳥結軟糖

我不喜歡鳥結糖,因為覺得好硬,又黏著啲牙,
但老友請我食過5蚊粒的鳥結糖,真係好食但又好貴,於是在網上找左8個食譜,
比較下研製出來,質地是軟軟的又唔黏著牙,甜度合適(我不喜歡太甜),好正!現在我有好多5蚊呀!
我當然同我啲同事同親戚分享下。









3 則留言:

  1. Fion:
    ~你包裝咁靚, 可以賣$6都有人要!!哈哈~~
    ~其實, 我以前都唔喜歡食鳥結糖, 係後尾有一次食到粒軟熟嘅鳥結糖, 就鐘意咗食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣,都係食左粒軟熟嘅鳥結糖才努力去整!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除